Αρχική » σαν βγεις στον πηγαιμό για το 1 δισ…
ΔΕΝ ΠΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

σαν βγεις στον πηγαιμό για το 1 δισ…

Να έχεις παρέα τον ΣΕΜΑ. Γιατί ο ΣΕΜΑ έχει τον χάρτη που θα βοηθήσει τους απανταχού μεσίτες μέλη του να πάνε τον κύκλο των εργασιών τους από τα €500 εκ. στα €1000…

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την πορεία προς το 1 δισ. στο site του ΣΕΜΑ, εγώ όμως, επειδή πολύ εντυπωσιάστηκα, θα σταθώ σε κάποια highlights:

Το πρώτο βήμα είναι το branding ΣΕΜΑ…

To δεύτερο βήμα είναι το rebranding brokers (ΣΕΜΑ)…

Kαι για να γίνει αυτό το branding και στο καπάκι το rebranding απαιτούνται, όπως λέει ο θεόπνευστος Φραγκίσκος της Ασίζης και κατά κόσμον Μιχαήλ Τζωρτζωρής, 5+1 προϋποθέσεις: «το μακρόπνοο πλάνο, η οικονομική ισχύς, το κύρος, η αξιοπιστία, η μεθοδολογία και το κυριότερο όλων» το συν 1, δηλαδή, «η στήριξη του συνόλου των μελών του Συνδέσμου. Δεν πρέπει να λείπει κανείς από αυτή την προσπάθεια» συμπλήρωσε με έμφαση ο αδελφός εν ειρήνη…

Τώρα, από τον απολογισμό των μελών του ΔΣ, δεν μπορώ να μην αναφέρω και την ουσιαστική παρέμβαση του κ. Κ. Αλφιέρη, που «θυμήθηκε» την εξαμελή συμμετοχή του ΣΕΜΑ στο συνέδριο της Ύδρας πριν από… ενάμιση χρόνο…, αλλά και αυτήν του Γ. Ζαφειρίου, που αναπολώντας τις μέρες ξεγνοιασιάς και κοινωνικής συνεύρεσης και συνάθροισης της Ύδρας, τη σελίδα εσταμάτησε και θυμήθηκε πως για τα SEMA EVENTS εδάκρυσε…

Κατά τα άλλα, ο αγαπητός Τάσος ανανέωσε το επικοινωνιακό κομμάτι με το νέο site www.sema.gr και το blog www.brokerstime.gr, ενώ η φιλτάτη Βασιλική έκανε γενική καθαριότητα στο Ταμείο, προχώρησε σε εξορθολογισμό των εξόδων, εξασφάλισε μεγαλύτερη ρευστότητα και υψηλότερο αποθεματικό, μέσω του οποίου θα μπορέσει ο Σύνδεσμος να χρηματοδοτήσει νέες δράσεις, μεταξύ των οποίων και μια καμπάνια ανάδειξης του Μεσίτη στα social media (αυτό με τα social media να το προσέξετε λίγο, χρυσούλια μου, ειδικά μετά τα όσα είδαμε να διαδραματίζονται με το #Μe Too στον χώρο της τέχνης και του θεάτρου…).