Αρχική » Όμιλος ΝΝ: Ισχυρά αποτελέσματα, ικανοποιημένοι πελάτες, αφοσιωμένοι εργαζόμενοι
Tι γίνεται στον κόσμο

Όμιλος ΝΝ: Ισχυρά αποτελέσματα, ικανοποιημένοι πελάτες, αφοσιωμένοι εργαζόμενοι

Κατά 14,8% ενισχύθηκαν τα κεφάλαια κίνησης (OCG) του Ομίλου ΝΝ κατά το α’ εξάμηνο του 2023 έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, φθάνοντας τα 997 εκ. ευρώ, κυρίως λόγω των υψηλών επιδόσεων του κλάδου Γενικών ασφαλίσεων της Ολλανδίας, των ασφαλιστικών εργασιών σε ευρωπαϊκό επίπεδο -οι οποίες ευνοήθηκαν και από την εξαγορά των εργασιών της MetLife- και των τραπεζικών εργασιών.

Ο δείκτης φερεγγυότητας Solvency II του ομίλου αυξήθηκε σε 201% από 197% στις 31 Δεκεμβρίου του 2022, κυρίως λόγω των υψηλών λειτουργικών κερδών. Το προσωρινό μέρισμα προς διανομή στους μετόχους ανήλθε σε 1,12 ευρώ ανά μετοχή.

Στον κλάδο Γενικών ασφαλίσεων το combined ratio αναμένεται να διαμορφωθεί από 91% έως 93% μέχρι το 2025 (έναντι 93-95% που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη) λόγω των συνεπειών από την εφαρμογή των νέων λογιστικών προτύπων IFRS 17, αλλά και των συνεχιζόμενων καλών επιδόσεων του ομίλου.

Το λειτουργικό αποτέλεσμα αυξήθηκε κατά 24,5%, φθάνοντας το 1,4 δισ. ευρώ, αντανακλώντας τις θετικές επιδόσεις σε όλους σχεδόν τους κλάδους δραστηριοποίησης του ομίλου ΝΝ. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 0,6 δισ. ευρώ κατά το α’ εξάμηνο του 2023.

Η αξία των νέων εργασιών (VNB) ανήλθε σε 195 εκ., μειωμένη έναντι των 257 εκ. ευρώ του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, κυρίως λόγω των χαμηλότερων πωλήσεων και των αρνητικών συνεπειών της συναλλαγματικής ισοτιμίας στη Japan Life.

Η ικανοποίηση των πελατών του ομίλου ΝΝ στις ευρωπαϊκές αγορές καταγράφει ανοδική πορεία, ενώ η δέσμευση των εργαζόμενων παραμένει υψηλή στο 7,9, αντανακλώντας τις προσπάθειες της διοίκησης για δημιουργία ενός ελκυστικού και συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Τέλος, κατά το α’ εξάμηνο του 2023 ο όμιλος ΝΝ συνέχισε να εστιάζει στη βιωσιμότητα, με συνολικές επενδύσεις ύψους 9 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο CEO του Ομίλου ΝΝ, κ. David Knibbe, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ανακοινώνουμε ισχυρά αποτελέσματα για το α’ εξάμηνο του 2023, καθώς και σημαντική πρόοδο στην υλοποίηση των στρατηγικών και οικονομικών μας στόχων, αποδεικνύοντας τη δύναμη που αντλούμε από την ποικιλία των δραστηριοτήτων μας σε αυτό το αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον. Πετυχαίνουμε τους στόχους μας διατηρώντας την εστίασή μας στους πελάτες μας, στο ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό μας, αλλά και στην προσφορά μας στην κοινωνία. Είμαστε μία από τις πρώτες εταιρίες που υιοθέτησαν το ChatGPT, στο πλαίσιο της επένδυσής μας στην ψηφιακή τεχνολογία, προκειμένου να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας. Στις ευρωπαϊκές αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε ενισχύουμε τις προσπάθειές μας να ανταποκριθούμε στα αυξημένα προβλήματα ψυχικής υγείας των πολιτών με νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Ήδη από τον Ιούλιο στηρίζουμε τους πελάτες μας που αντιμετωπίζουν ζημιές που προκλήθηκαν από ακραία καιρικά φαινόμενα. Παράλληλα φέτος το καλοκαίρι δημοσιεύσαμε τους πρώτους προσωρινούς μας στόχους για μηδενικές εκπομπές άνθρακα, τόσο για τις εγκαταστάσεις μας όσο και για τα ασφαλιστικά μας χαρτοφυλάκια, στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειάς μας να ενσωματώσουμε τη βιωσιμότητα σε οτιδήποτε κάνουμε».