Αρχική » Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι και ανθρώπινα modems…
ΔΕΝ ΠΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι και ανθρώπινα modems…

Κι εκεί που η Αμερική μάς έβαλε όλους στο trip της direct & digital πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, απ’ ό,τι δείχνουν τα πράγματα οι μεγάλες ασφαλιστικές αλλάζουν σιγά σιγά γνώμη για το μέλλον του κλάδου.

Ο CEO της Allstate Tom Wilson σε ομιλία του σε συνέδριο που διοργάνωσαν οι Reuters με θέμα «Future of Insurance 2021» δήλωσε ότι η εταιρία του προτίθεται να εξαγοράσει μεγάλο αριθμό ανεξάρτητων διαμεσολαβούντων, δηλαδή επαγγελματιών που μπορούν να συζητήσουν με τον πελάτη και να αναλύσουν σε βάθος το ασφαλιστικό προϊόν και όχι απλώς να βάλουν στοιχεία μέσα σε ένα κομπιούτερ και να βγάλουν μια προσφορά.

«Δεν υπάρχει μέλλον σε αυτήν τη διαδικασία» τόνισε ο Wilson. «Κανείς μας πλέον δεν έχει ανάγκη από ένα ανθρώπινο modem. Γι’ αυτό και η στρατηγική μας πλέον είναι να τροφοδοτούμε με τις πληροφορίες που έχουμε περισυλλέξει στα συστήματά μας τους ασφαλιστικούς μας συμβούλους, προκειμένου να τους παρέχουμε την απαραίτητη υποστήριξη, για να μπορούν να κάνουν πραγματικές συζητήσεις με τους πελάτες.

Η στρατηγική της Allstate διαφοροποιείται πλήρως μετά από έναν χρόνο, κατά τον οποίο οι περισσότεροι ασφαλιστικοί οργανισμοί επιτάχυναν την ψηφιακή μεταμόρφωσή τους, ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της απομακρυσμένης εργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σήμερα, οι εταιρίες αυτές βασίζουν σε μεγάλο βαθμό την επικοινωνία τους με τους πελάτες στα websites τους και στις mobile εφαρμογές.

Από την άλλη, η Allstate στις αρχές του χρόνου εξαγόρασε την National General Holdings Corp, διευρύνοντας σημαντικά το δίκτυο των ανεξάρτητων συνεργατών της, οι οποίοι συνεχίζουν να προωθούν προϊόντα και υπηρεσίες πολλών ασφαλιστικών εταιριών.

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι οι πωλήσεις της Allstate μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση, γεγονός που σύμφωνα με τη στρατηγική του Wilson δεν επαρκεί για να διασφαλίσει τη μελλοντική ανάπτυξη των εργασιών του οργανισμού…