Αρχική » επί το ERGOν…
ΔΕΝ ΠΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

επί το ERGOν…

Επί το έργον, η Ergo, που προγραμματίζει δύο μεγάλες τηλεοπτικές καμπάνιες -και όχι μόνο- για τη χρονιά που διανύουμε. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρίας Νίκο Αντιμησάρη και την Μαρκέλλα Τσουρογιάννη, προϊσταμένη Μarketing & Εταιρικής Επικοινωνίας, η πρώτη, που θα ξεκινήσει άμεσα, θα εστιάζει στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, σε μία προσπάθεια αύξησης της ασφαλιστικής συνείδησης και ενίσχυσης του κύρους και του έργου της αγοράς μας, αλλά και του θεσμού γενικότερα. 

Η δεύτερη καμπάνια, η οποία θα «τρέξει» μετά το καλοκαίρι, θα αφορά στα 5 νέα unit linked προϊόντα που θα λανσάρει η εταιρία, στο πλαίσιο της εντατικοποίησης της ανάπτυξης των εργασιών της στον κλάδο ζωής. Τα πέντε unit linked, τα οποία θα είναι και εφάπαξ και περιοδικών καταβολών, απευθύνονται σε κάθε επενδυτικό προσανατολισμό, ενώ οι ασφαλισμένοι θα έχουν πρόσβαση σε εφαρμογή (app), που θα τους επιτρέπει να παρακολουθούν σε real time, όπου κι αν βρίσκονται την εξέλιξη της επένδυσής τους. 

Σύμφωνα με τον Νίκο Αντιμησάρη «η Ergo σήμερα έχει εδραιώσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στις ασφαλίσεις ζημιών στην αγορά μας και στη συνείδηση και τις προτιμήσεις των εκπροσώπων της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Στόχος μας από εδώ και στο εξής είναι και να κάνουμε την εταιρία ακόμη πιο γνωστή στην Ελλάδα, αλλά και να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση, με ανανεωμένα, εξελιγμένα και πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες, στον κλάδο ζωής, προάγοντας παράλληλα τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης και τη σημασία της ασφαλιστικής κάλυψης στη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής».